Perhentian Islands

Po nuolat knibždančio Bankoko ištrūkome iš miesto šurmulio, toliau nuo žmonių minių, taxi, tuk-tuk’ų ir motorolerių.

Praleidome tris nuostabias dienas paplūdimiuose – kaitinomės saulėje, gaivinomės vandenyje, ieškojome įdomių vietų, nardėme ir stebėjome povandeninį pasaulį, o didžiausia mūsų problema buvo visur prikimbantis ir niekaip nenusivalantis smėlis. Tikrąja ta žodžio prasme atostogavome! Štai trumpas video apie tą mūsų nuostabiai praleistą laiką tyro ir skaidraus vandens rojuje:

Perhentian salos yra priešingoje vakarinės Malaizijos dalies pusėje, nei kad sostinė Kvala Lumpūras (žemėlapis). Tai dvi salos – Perhentian Basar (didžioji) ir Perhentian Kecil (mažoji). Apsistojome Kecil, kadangi šioje daugiau žmonių, hostelių ir, žinoma, kainos dėl to daug žemesnės.  Sala nėra didelė, o siauriausioje jos vietoje nuo vieno kranto iki kito takeliu vos 20 min. kelio.

Ko tikrai nepamiršime, tai kelionės su kateriu. Priešais mus dangus tiesiog akyse pradėjo temti, jautėme, kad greitai artinasi audra, o prieš mūsų akis laukė beveik valandos kelionė jūroje. Lėkėme taip greitai, o bangos buvo tokios didelės, kad šokinėjome vos neiškrisdami iš valties. Buvo ir juokinga, ir tuo pačiu baisu. 😀 Ypač baisu dėl to, kad mano pusėje nebuvo net jokio turėklo, už kurio galėčiau pasilaikyti. Vos tik išlipome savo kelionės tikslo vietoje, vėjas dar labiau pakilo ir pradėjo stipriai lyti.

Perhentian Islands

Apsistojome Coral Bay (koraliniame paplūdimyje), tačiau dėl kranto, nusėto koralais, keletą kartų keliavome į kitoje salos pusėje esantį Long Bay (ilgasis paplūdimys). Bet ir čia nesinorėjo praleisti daug laiko, kadangi aplink pilna žmonių ir valčių (Long Bay realiai yra populiariausia vieta apsistoti, ten vyksta visi vakarėliai, daugiausiai kavinių) – norėjosi atrasti mažiau žinomą rojaus kampelį. Taip džiunglių takeliais radome Rainforest Beach (atogrąžų miškų paplūdimį) – čia nors ir nedidelis, bet jaukus ir ne toks populiarus paplūdimys, buvo būtent tai, ką mes ir tikėjomės rasti keliaudami į Perhentian. Iš ten krapštydavomės tik jau saulei besileidžiant. O aš ypač nenorėjau sutemus keliauti džiunglėmis, tada man atrodydavo, kad visur knibžda gyvačių. 😀

Coral Bay

Long Bay

Džiunglių takeliais

Rainforest Perhentian Beach

Rainforest Beach

Perhentian Islands

Taip pat vieną dieną išplaukėme panardyti ir pažiūrėti povandeninio pasaulio. Mačiau bene 2 ryklius, vienišą liūdną vėžliuką, įvairių spalvotų žuvyčių ir daug koralų. Labai smagi patirtis!

Vakarus leisdavome vakarieniaudami ant jūros kranto, eidami pasivaikščioti palei jūrą ar žiūrėdami ugnies šou ilgajame paplūdimyje. Bandėme kovoti su nuolat puolančiais uodais, kurie nepalikdavo ramybėje net miegant. Iš tiesų, nepavyko nė vieną naktį išsimiegoti normaliai – karštis ir vabzdžiai vis prabudindavo. Nepaisant to, praleidome nuostabias dienas palmių, kokosų, balto smėlio ir krištolinio vandens apsuptyje. ♥

Na, o sutemus dar turėjome ir keletą draugų – driežiukų, pasitinkančių prie kambario durų.

Perhentian Islands

Dar matėme varaną, kokių 2-3 metrų ilgio padarą, besirausiantį šiukšlėse. Ir voverytę, bandančią sudoroti papają nuo priešais mūsų balkoną augančio medžio.

Dar vienas driežiukas, kurį pavyko užfiksuoti:

Ir keletas vaizdų iš mūsų apartamentų ir aplink esančių bananų ir papajų medžių:

Perhentian Islands

Linkiu kiekvienam papulti į tokią mažai civilizacijos paliestą vietą! Pabūti su savimi, savo mintimis ir pasimėgauti akimirka, vandenynu, gamta.

Perhentian salos

Živilė

Esu Živilė Sadauskaitė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto trečio kurso multimedijos ir kompiuterinio dizaino studentė. Pavasario semestrą praleisiu Limkokwing kūrybinių technologijų universitete, Malaizijoje.